-

För tre år sen....

2011-08-04 @ 00:25:31


Såg jag ut såhär. Vi var spända på vad som komma skulle. Jag älskade magen verkligen, alla sparkarna, alla förvärkar, ja allt utom skitryggen älskade jag. Jag var inte alls orolig för varken förlossningen eller för hur livet skulle bli som förälder. Både jag och Johan var var lugna i den kommande nya eran.
Vi räknade med att som förstagångsföderska skulle vi gå över tiden så vi hittade på massor med roliga saker för att inte sitta och räkna dom sista dagarna. Men vi gick aldrig över tiden. Natten till BF gick vattnet och sen blev inget som vi räknat med, men ut kom Max och vi fick världens tryggaste bebis som aldrig skrek eller satte sig på tvären. Han var underbar som bebis.
Idag är han en underbar skitjobbig snorunge som gör allt för att provisera sin omgivning och främst hans föräldrar, men mest så är jag upp över öron kär i honom och saknar honom såfort vi delat på oss för några timmar. Han är ta mej fan precis så som jag önskar att min unge ska va. Och inte för att nämna hur fin han är som storebror. Jag älskar dig min lilla Max, snart tre år gammal!



Kommentarer
Postat av: Emmelie

Åh va vacker du är som gravid! Mysigt. Ja tiden går fort, Ebba blir 3 i december, helt otorligt!

2011-08-04 @ 08:07:39
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Stina

Såååå fin du var som gravid! Och vad fort tiden går! Snart tre år gammal :-)



Bilden på Lillasyster är tagen med en svart filt som bakgrund :-)



Kram!

2011-08-04 @ 11:02:36
URL: http://Fladdor.se
Postat av: clara *författaren*

Tack, va gulliga ni är! Faktiskt så har jag aldrig känt mig så snygg som när jag väntade Max. Jo det skulle va den kvällen jag träffte Johan för första gången, den kvällen var jag en riktig pangbrud! :D

2011-08-24 @ 13:55:27
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback