-

SOVMORGON!

2011-04-07 @ 07:42:23
Idag sov Hugo ända till halv sju! Jag känner mig som ny med krafter för att båda skriva klart det sista i arbetet som ska vara inne ikväll, men även såpass att jag vill göra allt på samma gång, träna, städa, leka med småkillarna, baka, you name it! Jag vill göra allt idag! Ä N T L I G E N har jag en sådan dag igen, det behövdes verkligen. Och som en extra bonus känns det som fredag idag, bortsätt ett seminarie och att jag ska ner till lassis en sväng imorgon så går jag ikväll in för helg bara jag har skickat iväg arbetet.

Kommentarer
Postat av: Catti

Låter underbart. Trevlig helg

2011-04-07 @ 08:49:56
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Stina

Vad är det du pluggar?



Svar: Det är jätteroligt med fotokurs, men det är ju så väldigt basic (vilket är bra för jag har ju rattat runt på de där automatiska inställningarna hur länge som helst nu).



Fotar du med manuella inställningar? Du tar jättefina kort! Vad använder du för kamera? Hade du velat veta hur jag tänker när jag komponerar bilden eller hur jag gör för att ta bilden(inställningar, typ en tutorial)?



Tycker faktiskt jag tar pinsamt dåliga bilder, i jämförelse med de du tar :-)



Stor kram Stina

2011-04-07 @ 12:26:27
URL: http://fladdor.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback