-

Killen hela dagen.

2011-04-14 @ 22:17:28
Här har ni dagens kille, Hugo! Han snackar sitt språk för fullt, skrattar, kryper omkring, kramas, pussas, äter endast om han får äta själv. Och igår då stod han helt själv i flera sekunder. Han är verkligen en tillgång för våran familj, för vem blir inte lycklig när man ser hur hans Piff och Puff tänder tittar fram. Men han har inte bara fina sidor, bajsar gör han flera gånger varje dag och det är MYCKET som kommer varje gång och som att det skulle vara nog, sen ligger han som en tornado på skötbordet, vilket leder till minst tre klädombyten per dag. Vid åttatiden somnar han för dagen och sen är han vaken med jämna mellanrum ett par gånger varje natt och vid sextiden är det dags att gå upp, då går  han upp med Johan och vid halv sju tar jag över när Johan åker till jobbet, när vi lämnar Max till dagis vid halv nio somnar Hugo för förmiddagsluren i vagnen, då passar jag på att plugga. Det Hugo gillar bäst är att få vara nära Max och då kan han sitta och leka med saker i 30 minuter utan problem, det är underbart att uppleva. 


Kommentarer
Postat av: Catti

Han är en sån sötnos.

2011-04-15 @ 09:25:31
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback