-

gubbar gubbar mera gubbar!!

2011-04-12 @ 09:12:43


Så länge jag kan minnas har jag varit allergisk mot jordgubbar. Så varenda sommar när alla stönat över hur gott det är med glass och jordgubbar har jag stönat tillbaka att dom överdriver och att det är säkert inte ens hälften så gott som dom säger. Men eftersom jag efter graviditeterna klarar mig fint utan astmamedicinerna (förutom när jag är förkyld) och har börjat äta flera frukter som jag tidigare inte tålat så vågade jag mig nu även på gubbarna. Jag tog microsmå bitar och vågade äta upp en halv gubbe, sen fick Johan panik och inte vågade mer, han var rädd för att det skulle vända och behöva ringa ambulans. Jag för min del var såld! Guuuuud va gott!! Så dagen efter smakade jag en halv till och jag mår fint som snus!  

vårens första jordgubbar


Kommentarer
Postat av: Västgötskan

Ja, jag som är jordgubbs-narkoman kan bara hålla med "alla andra"!

Jag har alltid sagt; om man är tvungen och äta EN enda sak resten av livet, hade jag lätt valt just jordgubbar! :-D

2011-04-12 @ 14:29:08
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: Stina

Usch! HAr du varit så allergisk mot jordgubbar att du svullnat? Vill du också bli barnmorska?



Tack för tipset om barn som bits. Jag har ju inte alls tänkt på att gos efteråt gör att barnet uppmärksammas efter det gjort något dumt... Det var flera som skrev det, så jag tar det verkligen till mig!



KRAM! Stina

2011-04-12 @ 16:07:46
URL: http://fladdor.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback