-

Gåstol till salu!

2011-04-30 @ 10:13:50

Det blev ett måste för mig när vi fick Hugo och jisses vad det underlättade att kunna använda båda händerna när jag lagade mat, städade, klädde på Max osv. Dessutom fick Hugo vara med utan att riskeras springas omkull. Men nu behöver vi den inte längre så gör ett klipp nu vet jag!

Stolen har flera höjdlägen och tar inte mycket plats ihopfälld. 
Brickan på med leksakerna spelar olika melodier när man trycker på sakerna, MEN det finns en av/på knapp också så man slipper höra melodien hela tiden. Brickan går även att plocka av.
Den är mycket fin och ser knappt använd ut. 

Pris: 300:- 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback