-

En perfekt dag.

2011-04-24 @ 10:21:59

Igår var det en såndär perfekt dag på alla sätt. Familjen cyklade en sväng på förmiddagen, vilket vi alla älskar. Till lunchen kom Annie, Christian, Cattis och Jeanette till oss och vi åt grillat. Vi passade på att fira Jeanette som fyllt år och jag fick så fina blommor från dem alla. Till slut somnade Max på soffan men Hugo gjorde oss sällskap och gick från famn till famn. När dom åkt passade familjen på att gå ut och plantera lite blommor som ska pryda balkongen snart. Det är det fina med inglasad balkong, sommaren blir så mycket längre där. På kvällen sen åt vi hemmagrillad hamburgare och toppade dagen med marängswiss som vi cyklade till Maxi för att köpa. Tänk om varje dag skulle kunna vara såhär. Och som grädde på moset fick jag reda på att jag klarade förra tentan!!!

Gissa vem som gömmer sig bakom tulpanerna?
JAG såklart!


Våra älskade busfrön.


Kommentarer
Postat av: Catti

Grattis till tentan!!

2011-04-24 @ 12:23:19
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback