-

underbara vänner!

2010-09-29 @ 18:18:37

idag kom denna body med posten från min barndomsvän Annie. Hon berättade på dopet att hon hade åkt ifrån sin present till Hugo. Personligen blir jag lättad av att ha vänner som är lika förvirrade som jag, men hon skickade presenten och idag fick jag se 2010 års ballaste body! Dessutom blir jag rörd djupt in i själen när jag tänker på att hon tänkt på våran lilla Hugo på andra sidan jordklotet (typ).





Detta är Annie och jag som små busfrön. Det är jag som har storkbettet i pannan och när vi är lite större så har jag dom röda brillorna. Visst är vi coola?!!


Kommentarer
Postat av: Daniel

Så cooooola ni va! ;))

2010-09-29 @ 19:07:31
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Catti

Vilka coolingar och vilken cooling Hhugo kommer bli i bodyn

2010-09-29 @ 19:10:35
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Annie-Pannie

Hahaha, va snygga vi var! Synd bara att man var som snyggast redan då, sen gick det bara utför. ;-)



Kul att ni gillade bodyn! Tyckte den var så tuff. Hoppas vi ses snart igen!

2010-09-29 @ 19:20:20
Postat av: Erika(jyringen)

sv.han ser då go ut =)

och tack för det! =)

2010-09-29 @ 23:21:55
URL: http://jyringen.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback