-

Promenad över heeela stan och lite till.

2010-09-16 @ 19:42:30
Idag känns det som att hela dagen gått i ett, redan innan nio imorse packade jag ner småkillarna i vagnen och så knallade vi till premiär av klapp och klang i Visborgskyrkan med söta Sara som spelar gitarr och är bara hur go som helst, hon är en sådan kvinna som ser ut som att hon aldrig haft en enda dålig dag i hela livet, hela hon bara strålar. Så nog var det trevligt att vara tillbaka där, trots att Max hade svårt för att dela med sig av leksakerna med dom små knoddarna som kröp omkring. Därefter var det bara att trycka ner dom i vagnen igen, Max knaprade på ett knyckt äpple som vi stal på vägen, sen somnade han och jag gick vidare till Hwitstjärnan för att äta lunch med Johan i lugn och ro. Gick hem (nu har vi hunnit med ena halvan av stan), då komma mamma förbi en snabbis. Sen hade jag första föräldra träffen på BVC så då gick vi dit och Max var enda syskonet som var med, dessutom var han den enda som mitt i det hela drog ner byxorna och ropade "kiiiissaaa!" och sen försökte ta av blöjan med, men som tur var hann jag rädda det hela och fick in honom på toan och nog kissade han allt.
Sen gick vi hem igen (nu har vi hunnit med hela stan). Och nu är jag trött så in i vassen! Så att komma i säng ikväll lär inte vara något problem. Men nu väntar en äppelpaj i ugnen. 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback