-

Något för er som läser bloggar och vill synas.

2010-09-28 @ 10:02:59
Jag ramlade över denna sida som heter bloggtrafik.nu där man lägger in sig i deras register och så slumpas man till att se massor med andra bloggar som är mer eller mindre av min smak. Så nu råkar det vara så att jag fick en vision, så håll i er! Alla ni som läser detta och är ägare av en blogg lägger till sig där och sen tipsar ni era läsare om att lägga till sig, för då blir det fler bloggare av min smak att hitta till, dessutom får ni chansen att visa upp era fina bloggar!

Så klicka på rutan och gå med nu!




Kommentarer
Postat av: Erika(jyringen)

gick inte att kommentera ditt nya inlägg...ville bara skriva att han var en riktig sötis han Hugo =)

2010-09-28 @ 20:14:19
URL: http://jyringen.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback