-

livet som mammaledig

2010-09-08 @ 20:09:04

flera gånger i veckan tackar jag för våra svenska lagar om föräldrapenning för det är bra härligt många gånger att kunna ha såhär mycket tid med dom små, att kunna tillbringa dagarna med goda vänner, det är livet. Så idag efter Max dagis och mitt i allt tvättande för min del så gick vi till Tallunden i sällskap med Nina och Ville. I deras sällskap trivs vi alla tre så det blev mycket lek, prat och lite mellis. Det är livet på en pinne det.

angående mitt förra inlägg så önskar jag att saker och ting inte vore som dom är, det tar så föbannat på energin att känna så. Men nu har Max somnat så nu ska vi sätta fart på Hugos blivande rum som ska målas och piffas och puffas.


Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Tack hjärtat!

Vi trivs så gött i erat sällskap också

2010-09-08 @ 20:40:36
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: Frida Dahlby

du verkar ha det mysigt hemma med dina 2 (3) killar!

//Frida

2010-09-09 @ 01:30:08
Postat av: Catti

Jag vill också skutta runt på en lekplats, men det är inte så länge kvar innan skrutten är ute.

Jag vill fika snart, hihi



kramkram

2010-09-09 @ 06:18:40
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Sofi

Får man fråga var du köpt den supersöta kanindräkten som är på bilden?

2010-09-15 @ 00:48:53
URL: http://www.sofifrid.blogspot
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback