-

Barn ÄR roliga.

2010-09-17 @ 08:43:56
Igår när vi skulle packa en liten väska åt Max som han skulle få ha med sig till BVC föräldraträffen så stod jag vid skafferiet och kliade mig i huvudet över vad i hela världen jag skulle hitta på som muta. Då kommer Max instruttandes i köket och jag frågar honom vad han vill ha med sig "TE!" ropar han, jag förklarar att te inte är så bra att ha med sig dit, då kommer han med nästa förslag "Öööööl!!". Nja, det känns inte riktigt bra det heller, det fick bli, russin och flingor.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback