-

3 månaders sprutan är gjord.

2010-09-27 @ 12:39:03

Idag var det dags för Hugo att få sina sprutor... Så jag lämnade Max på dagis gick hem matade Hugo, halvsprang till Korpen för att möta min sjukgymnast, kom lite försent och svettig, lyckat.... Men vad gör man när man har en hungrig bebis som måste äta. Sen gjorde vi en massor av nya övningar, nu även på pilatesbollen, så nog avancerar jag allt. Och guuuud så svårt det är att hålla balansen, så där blev jag ännu svettigare. Vi gick bort till BVC och mötte upp våran BVCsköterska Eva och sen väntade en trevlig stund ända  fram tills att sprutorna kom fram.... Men Hugo var så duktig så, värre var det med mig. Mitt mammahjärta gick i 1000 bitar när jag hörde honom gråta av smärtan. Så nu är vi hemma och här sitter jag med en av jordens finaste varelser i min famn och lyssar på hans små lätta andetag.


Kommentarer
Postat av: Catti

Usch för att se de små få sprutor. Inget jag längtar efter.

kramkram

2010-09-27 @ 18:36:16
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback