-

Niiiiiinaaaaaaaaaaaaaaaa!

2010-10-22 @ 20:33:31
Idag var det äntligen dags för en heldag med Nina och Ville. Vi skulle mötas upp på Öppna förskolan och hur konstigt det än kan tyckas låta så kom vi dit före dom, jag och Max började leka och rätt som det var så jag Nina utanför fönstret, jag ber Max titta ut och då får även han syn på dom och han utbrister så att hela Myllan hörde Niiiiiiinaaaaaaaaaa!! Därefter kastade han sina leksaker åt sidan och sprang fort för att möta upp dom båda. Det fina är att killarna tycker så himla bra om varandra och är så söta så man nästan dör lite då dom kramas och håller handen med varandra. Jag och Nina pratar oavbrutet om livet och löser stora som små problem. 
 När Myllan stängt tog vi oss in till stan för att äta på Borgens pizzabuffé och jag säger bara OMG! Det va helt sjukt gott och vi åt så vi nästan svimmade, men det var det värt. 

 En annan rolig upptäckt idag var att innan vi tog oss till Myllan så pratade jag och Max om att vi skulle träffa Nina och Ville och då undrade Max om inte Robban skulle komma också, vilket han visar genom att klappa sig på rumpan, så har han gjort ganska länge när han pratar om honom, varför har vi inte förstått tidigare men idag så föll pengen ner för min del. Max har hela tiden trott att vi kallat Robban för Rumpan och därför klappar han sig på baken, jisses så jag skrattade när jag kom på det.

Nu ska jag ladda inför morgondagen, för vet ni vad som händer då? Jo då ska Clara skriva högskoleprovet så ÖNSKA MIG LYCKA TILL!! (det kan verkligen behövas skita super duper mega asmycket!)

Kommentarer
Postat av: jenny andersson

moahahaha, hihihi, dom är ju för söta dom små liven, rumpan, hihihih.... kram.

2010-10-22 @ 23:48:27
Postat av: Catti

Vad söt han är Max.

Massor av lycka till idag. Det kommer gå super.

kramkram

2010-10-23 @ 07:00:31
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Lycka till! De kommer säkert gå kanon! Va beslutsam bara.

2010-10-23 @ 07:15:53
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Anna

Lycka till på provet idag!

Kram Anna

2010-10-23 @ 09:02:45
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback