-

Knubbsälar och delfiner i farten.

2010-10-31 @ 20:10:16
Igår åkte familjen ut till Hemse för att få bada av oss lite och oj så mysigt vi hade. Men vi passade även på att äta lunch på Labans och det var den godaste mackan jag ätit på mycket mycket länge, surdeg såklart och som tur var så hann vi med lite fika också bestående av maräng med mockakräm, vansinnigt gott! Max för sin del skalade sin efterrätt.....
Denna gång fick Hugo bara sitta på kanten ett kort tag, varken han eller vi ville ha honom där. Och som han simmade runt, enkelt sagt, vi har fått en son till med gälar. :)


Labans med mängder att gottiga saker!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, vi :)

2010-10-31 @ 21:08:09
Postat av: malena

Gud bara älskar att se Max dyk bilder han ser så nöjd ut!!

2010-10-31 @ 22:20:14
Postat av: Catti

Vad härliga bilder.

Längtar efter att få bada med mina barn, men det lär ju tyvärr dröja ett tag.

Jag måste prova Labans, får dra dit familjen.

kramkram

2010-11-01 @ 08:37:52
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Stina

Vilken underbar familj.

2010-11-01 @ 14:40:06
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback