-

Jag är en lyckans ost!

2010-10-06 @ 13:25:44
Igår skulle Johan till Elgiganten för att köpa en hemmabiotjofräsnågonting och jag var sådär sugen på att hänga på men så packade vi oss iväg och vet ni vad JAG kom hem med??? En ROSA liten söt dator som JAG fick!! Vi har tittat lite i smyg på varandra rätt så länge nu jag och datorn men jag har känt att min vanliga stationärabärbara dator fick duga till mig men så igår så small det och nu är vi kära öppet och på riktigt. Den är sååååå fin och den passar mig som handsken! Lovely!!


Kommentarer
Postat av: Catti

Alltid trevligt med en ny dator.

2010-10-06 @ 19:10:02
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Sara

Jädrar vilken fin! för man är ju materialist :) med den är skönheten behöver du ingen sömn utan kommer klara dig fin fint! skämt du verkar vara en stark kvinna så du klarar dig nog utan sömn i några månader till.

2010-10-07 @ 15:38:56
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback