-

Hem hallå, B L O N D!!

2010-10-21 @ 21:55:21
Här sitter vi och tittar på Lyxfällan och vi bara gapar i kapp. Programledaren ser ut som att han är med i Blåsningen och vet inte riktigt om han ska ta tjejen på allvar och tjejen..... HAHAHAHA! Blondinen har fått sig ett nytt ansikte. Hela hon bara skriker pinsam och suck..... Tänk att det finns människor som saknar nära och kära som kan tala om för en att det kanske vore en bra idé att skaffa ett jobb om man vill köpa saker, speciellt om man gillar saker som kommer från Biblioteksgatan bla.
  Men en sak kan man säga om tjejen och det är att hon är underhållande och det är alltid nått. Själv har jag ikväll efter snudd på dödshot av Johan städat upp alla kläder som låg på golvet i sovrummet, det var så pass mycket kläder att jag fick vada fram till sängen, hur fan det blev så har jag ingen aning om, men nu ligger allt prydligt i färgordning på sin plats och jag insåg att jag har faktiskt en hel del kläder så det blir fiiiint nu när jag ska gå ner några hekton. Dessutom så fick jag ihop en stor kasse till Röda Korset så jag hoppas att det kommer glädja någon annan att vi fick det fint i sovrummet.

Kommentarer
Postat av: Eric

LÄR JOHAN HUR MAN LÄSER SMS!!! ;)

2010-10-21 @ 22:19:54
Postat av: clara *författaren*

han har en son som sover i hans famn.

2010-10-21 @ 23:09:15
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: clara *författaren*

hem??? vem är det som är blond egentligen?? så går get när man bloggar OCH tittar på tv samtidigt!

2010-10-22 @ 16:54:43
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback