-

Hela familjen hemma hela dagen lång.

2010-10-15 @ 21:34:08
Idag har Johan legat med feber hemma så vi har haft en chillar dag, tom Max har varit lugn och fin. Så vi passade på med att Johan höll Hugo sällskap så att jag och Max fick chansen till en liten stund bara vi två så vi cyklade till Linds och köpte blomjord och tittade på fiskar, en låg död på botten. Jag fick sen även chansen att sova middag tillsammans med Max. (Dörför sätter jag nu höstens rekord i att vara vaken på kvällen) Så jag och Max tackade Johans influensa för den mysiga dagen för som ni vet så lyser dom med sin frånvaro ganska ofta just nu och det gör ont i hjärtat.

Ikväll var det tänkt att jag och Johan skulle se film som vi hyrt på Johans hemmabio som kom med posten idag...... jo visst hörru..... om det inte vore för att instruktionsboken är på franska..... så var det med den fredagsmysen......

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback