-

En snäll blogg?

2010-10-18 @ 07:42:50
Näää, här har jag klurat hela helgen på vad jag ska skriva och igen säger jag näää. Helt plötsligt fick jag där med blackout kom inte på något att skriva alls. Jag som skriver för det allra mesta snälla saker kunde inte ens komma på något snällt trots att jag har haft en sjukt bra helg med fulla dagar så nu är jag dödstrött. Båda killarna har sovit oroligt inatt, därmed jag med.

Så idag bara måste jag skicka ut en sågning så jag vill såga mig själv och Johan för att vi är VÄRDELÖSA på att hålla ordning på våra saker. SKÄMMES!!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback