-

Efter regn kommer..... SOLSKEN!

2010-10-08 @ 12:48:20
Nog är det så alltid och även denna gången. Redan vid nio låg jag i sängen igår för att få så många timmar sömn som det bara var möjligt, somnade som en stock och tack vare ersättningen som Hugo fått så sov han till halv fyra, men sen vart det full rulle i sovrummet, Hugo ville inte somna om, hostade och pratade om vart annat och sen kom Max. När väl Hugo somnat hade även Johan och Max somnat och dom sov gott för dom två snarkade så det stod härliga till, något som ger mig en mindre panikattack, så jag tog mitt täcke och gick in till Max lilla barnsäng och sov där med fötterna en bra bit utanför men det gjorde inget för jag SOV.
Så gissa om jag och min lilla snoris har haft en makalöst härlig förmiddag, vi hamnade nämligen på ett stä, vi lle som vi inte varit på sen Max var liten liten skrutt, vi gick nämligen till Myllan, en öppen förskola. Och denna gång trivdes vi som fisken och jag lovar att ni kommer hitta oss ofta där framöver, för det var som gjort för oss. Så nu ser vi fram emot en helg med bara familjen, vi ska sätta upp det sista vi köpte när vi var iväg och vi ska bara ha kul tillsammans om det så kräver att jag sover i Max lilla säng för att orka ha fötterna på marken hela dagarna.

Så till alla mina kära läsare så önskar jag er en förbannat trevlig helg och ta hand om varandra!

Kommentarer
Postat av: Catti

Vad skönt att du fick sova om än i Max säng.

Det lär bli en hel del Myllan för oss också när lillsmurfen har tittat ut.

Kramkram

2010-10-08 @ 19:07:44
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: petra

hello. Du är duktig Clara som kämpar på och kör på.Även fast vissa dagar är tuffa. Hittade en så himla snygg body som du bara måste se från aftonbladets hemsida, hade passat hugo perfekt :) Tänkte nog köpa den om du tycker den är ok. Funderade på detta med att vi skulle träffas i sthlm. Skall vi dra ihop en helg i november eller är det jobbigt att åka med hugo nu när han är så liten än? kram

2010-10-08 @ 22:54:17
Postat av: clara *författaren*

Åh va spännande, kan du inte länka till den bodyn! Tycker att det låter som en sjukt bra idé! Vilken helg passar dig i november?

Kram!

2010-10-09 @ 06:11:59
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback