-

Guldlock har blivit stor

2010-10-29 @ 20:15:42
Idag var det äntligen fredag och som jag längtat, efter Myllan, efter familjemys, efter att Johan skulle sluta tidigare och vi skulle äta pizzabuffé och framförallt efter att få gå till frissan och herre min skapare så skönt det var när hon tvättade håret, jag höll på att svimma av välbehag! Sen pratade vi om dagis eftersom vi båda har söner på samma dagis och hade trevligt, håret blev kanon och när jag var klar kom Johan med småkillarna, dom hade fått roa sig med att leka i Hästarnas dal och då var det Johans tur att snygga till sig och nog blev han snygg alltid. Slutligen var det Max tur och jag kan lova att vi var alla svettiga när det var över men han skötte sig strålande och Tessan likaså. Så där låg dom alla Guldlocks vackra lockar, jag vågade inte ens titta på dom för jag har älskat dom så och var rädd för att Max skulle ta det fel för han blev så söt men på ett helt nytt sätt och konservativ som jag är så har jag lite svårt för förändringar hipp som happ.
   Men slutligen vill jag verkligen rekommendera Tessan på Soft, klarar man att klippa hela våran familj en fredag eftermiddag så klarar man allt. :)



Kolla in lockarna, hade ingen om att de gömde sig i mitt barr!

Kommentarer
Postat av: Catti

Vad fina ni blev alla 3.

Jag vågar nog inte ta Vincent till frissan än utan tar hans skrikande hemma.

kram

2010-10-29 @ 20:45:49
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Linda Rasmusson

Fina lockar!

Hmm, Tessan på Soft säger du.... :-)

2010-11-03 @ 20:12:13
URL: http://rasmussons.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback