-

101010

2010-10-10 @ 07:39:55

Dagens datum ger mig nästan lite ångest, man kan bara inte låta ett sådant datum förgås hur som helst. Så vad ska man hitta på för att aldrig glömma denna dag.
• Föda barn: redan gjört detta år så nääää.
• Gifta sig: då får vi verkligen lägga benen på ryggen med tanke på att Johan inte ens frågat ännu, dock vore det ett bra datum att fria på, men jag tror att chansen för att Johan ska kommit på den tanken är nog lika trolig som att Hugo ska säga väderleksrapport idag.
• Ta in på hotell och bara leva lyxliv för en dag: Vore verkligen något att fundera över.
• Hoppa fallskärm: Men om någon skulle få mig att hoppa ut ur ett flygplan så skulle det krävas att jag skulle va bra på fyllen och det känns inte som en bra idé på en söndag....
• Skriva ner allt man vill uppleva fram till 202020: det blir en lååååång lista, men ganska kul, ska nog göras faktiskt.
• Bli med barn: Det kanske vore något för mängder med andra par men för våran det säger jag klart PASS på den!


Så ta vara på denna dag för min del blir det nog bara en vanlig söndag med dom bästa människorna jag vet, min sambo och våra fina ungar (trots att Hugo vaknade kvart i sex idag med.... men eftersom jag somnade redan vid nio igår så gjorde det mig inte så mycket.)

Så från mig till er HAVE A HAPPY 101010!! för det dröjer som fan innan vi får chansen att säga att det är dagens datum igen.


Kommentarer
Postat av: Carola

Haha, Clara har du tänkt på att de inte kommer bli något 202020? Tobbe fyller 30 idag, bra tajming tycker jag hehe :p

2010-10-10 @ 08:27:40
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Verkar bättre at sikta in sig på 111111, annars får du vänta läääääääänge

2010-10-10 @ 08:32:18
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: Catti

Siktar också hellre på 111111 eller kanske 121212. Verkar bli en fin dag annars om man nu skulle ha gift sig idag.

2010-10-10 @ 09:34:33
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Viktkamp

man kanske skulle testa sig idag ;) kanske betyder tur :D

2010-10-10 @ 14:44:51
URL: http://viktkamp.webblogg.se/
Postat av: Lofsan

Hehe, 202020... :-)

2010-10-10 @ 19:58:51
URL: http://Lofsan.wordpress.com
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback