-

Så jäkla bra asså.

2010-11-23 @ 12:53:19
Det är härligt när allt känns bra trots att Max är sjuk, Hugo sover som en kratta, pengar saknas mest hela tiden, ryggen gör ont, det är stökigt hemma och det regnar ute, men ändå så känns livet bra och jag är lycklig. Jag har på något konstigt sätt vaknat med energi och vilja idag som heter duga. Jag vill fixa, dona och få ordning på allt, baka med familjen så ikväll vankas en helt ny cupcake som Johan hör och häpna kommit på grundtanken till och det kan inte bli annat än lyckat, recept på det kommer senare.
   Jag trivs med mig själv och det är en fantastisk känsla, jag duger gott precis som jag är och kan känner mig älskad för den jag är. Och jag älskar verkligen min familj mer än någonsin, vi har så kul tillsammans, varje dag händer det något kul om det så är att vi spelar lotto eller är ute och gungar i mörkret så älskar vi att vara tillsammans.

Så nu har jag inte tid med bloggeri, jag har ett hem som jag piffas och puffas och jag ska njuta av att båda minigrisarna sover.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken härlig läsning! Nu blev jag också lycklig!

2010-11-23 @ 14:29:43
URL: http://jennyls.blogg.se/
Postat av: Catti

vilken härlig inställning

kram på er

2010-11-23 @ 19:47:59
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback