-

PROSIT!

2010-11-29 @ 14:41:44
Denna förkylning verkar ha kommit för att stanna... Så nu trotsar jag den med all min makt och har köpt klumilurpiller och dricker allt som sägs kunna få en på fötter. För Max del så är han tillbaka på dagis och det är skönt för oss båda, den ogillar det mest är Hugo som tycker det är tomt utan sin pussochkramkompis. För övrigt har jag nyst säkert 500 gånger idag så jag hoppas att det ska va ett tecken på att jag håller på att pigga på mig om inte annat så är det kul med en ny fas i förkylningshelvetet. Det sista som överger mig är den positiva tanken. Och ikväll, då jäklar ska jag och Johan byta namn till Timell, vi ska tapetsera!! Var och hämtade tapererna för en liten stund sen och jag är nööööjd,så nu blir det spännande och se om vi lyckas få upp dom, i värsta fall så finns det tejp..... Men först och främst ska jag nu gå till dagis och hämta hem min älskade snorunge och jag ska lyxa till det för honom, jag tänker fjäska med pulkan!

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Va trist det är med förkylningar är själv i förkylningshelvetet, för att stanna vad det verkar.



Spännande med tapetsering, eller tejpetsering. Ser fram emot att se resultatet.



Kram

2010-11-29 @ 16:56:36
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: Carola

Spännande. Vilket rum är de som ska få sig en omgång ;)

2010-11-29 @ 17:05:02
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: petra

Dessa förkylningar som är nu på hösten är grymt långvariga. jag har gått från att vara förkyld till lite bättre nu i ett halvår. Det är som sagt bara att bita ihop och tänka positivt :) Inte mycket träning och god mat he he

2010-11-29 @ 22:02:38
Postat av: Lee

krya på dig tjejen. ska bli spännande att få se hur det blir, heja paret timell ;) Pöss

2010-11-30 @ 10:02:27
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback