-

Är det tacken?!!

2010-11-10 @ 08:28:50

Som vanligt somnade jag i soffan igår och för första gången på länge så sov Hugo till klockan fem, dessutom så vaknade han inte ledsen så jag kunde göra ersättning i lugn och ro innan jag tog upp honom. Han kom in till våran säng, åt och sen gjorde han sina illskrik så att varken jag eller Johan kunde sova, klockan sex gav Johan upp och gick upp, jag somnade om en timme till och det borde räknas som lyx om det inte vore för att jag drömde en mardröm och blev bara glad när Johan väckte mig en timme senare....

För övrigt så har jag totalt tappat lusten till sjukgymnastiken......


Kommentarer
Postat av: Catti

Varför har du tappat lusten?

Trodde du trivdes med den.

Usch för mardrömmar.

kramkram

2010-11-10 @ 08:57:58
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback