-

Varför sova när man kan vara vaken....

2010-05-13 @ 06:03:09

Efter att ha tröttnat på att ligga i sängen och skava så tog jag beslutet att antingen ta livet av mig eller gå upp, jag valde det sistnämnda som ni kanske förstår.... Och vad gör man uppe när resten av landet sover? Man städar!! Så nu har jag städat Max rum som var en enda röra, köket som inte var ett dugg bättre, dukade för frukost, städat toan och plockat i vardagsrummet. Så praktiskt taget har jag städat hela lägenheten, så sen är det bara för Johan att dammsuga, vilket jag inte gör pga ryggen. MEN vad gör man nu då??? Klockan slår snart sex och jag har inte en susning om hur jag ska fördriva tiden tills att grabbarna vaknar vid halv åtta, för idag ska vi tillsammans med familjen Ruthström åka och titta på när kossorna släpps fria för första gången i hagen i år.

Saker man kan göra klockan sex på morgonen:

• måla naglarna.
• läsa bloggar.

• känna på magen efter rörelser.
• ........ slut på ideér.......


Kommentarer
Postat av: Emmelie

Jadu va kan man göra, hm städa hade du redan gjort. Men koppla av o slå på en film som du kan kolla på i lugn o ro? Kram

2010-05-13 @ 06:51:26
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: Jenny

Här vaknar la familia samtidigt vid 6 så här vet man vad man har att göra. Hoppas du får fortsätta ha dina ensamma mornar, de är underbara!



2010-05-13 @ 07:58:55
URL: http://jennyls.blogg.se/
Postat av: Malena

Gumman vad jag lider med dig hoppas Mini sover på mornarna sen så du kan få sova igen lite.

2010-05-13 @ 09:03:30
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback