-

Clara Bitterfittan Ekengren...

2010-05-05 @ 09:43:56
Suck, jag måste sluta klaga snart för jag känner inte igen mig själv längre..... Det är så tråkigt att klaga men när allt bara går emot en hela hela tiden vad gör man då?
Igår gick jag och la mig med två citodon och en bricanyl för att inte ha så förbannat ont i ryggen och för att förvärkarna skulle lugna ner sig. Det hjälpte till en början men sen var natten sig lik, sov som en kratta och mådde bara skit av citodonen. När morgonen väl kom hade Johan redan gått upp för att äta frukost så jag och Max vaknade samtidigt, han satte sig rak i rygg upp i sängen och jag som ännu var hög på tabletterna hann inte reagera på att han slängde sig rätt över magen med huvudet före. Jag skrek i högan sjy och Johan kom inspringande. Det gjorde så himla ont! För man blir lika rädd som det gör ont och därefter har jag haft lite förvärkar som varit jobbiga men tror att det är samma gamla visa.....

När vi skulle gå till dagis så regnade det som bara den och Max sa hela vägen "atten atten atten...." (vatten) han var så imponerad av att det regnade och vi gick där lyckliga över det sköna vädret, vilket det faktist var. Jag fick chansen att lufta genom hjärnan som är bakis efter natten och Max fick hoppa i vattenpölarna, han har sett Lotta på Bråkmakargatan och eftersom jag är som jag är så blir jag lycklig av att se min son så lycklig över lite regn. Just då kunde inte mitt liv bli bättre.

Men nu är jag hemma och mår allmänt bakis, längtar efter Johan och en mysMax. Och framförallt längtar jag efter att må bra....

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack snälla!:)



Vilken skitgraviditet du verkar ha. Jag är inte ett dugg avundsjuk. Jag mådde fruktansvärt dåligt när jag väntade Leo. Nu mår jag dock som en prinsessa. Jag är glad att det kan skifta så graviditeter mellan men tycker så synd om de som inte kan njuta!



Jag hoppas din dag blir uthärdlig och att du kan få njuta lite!

2010-05-05 @ 09:56:20
URL: http://mittlivmedbonan.blogg.se/
Postat av: Emma

Låter inte alls roligt du. Hoppas verkligen du mår bbättre snart. Krya på dig.

2010-05-05 @ 11:46:31
URL: http://sminkhornan.wordpress.com
Postat av: Anonym

Hej! Tack så mycket:) Vilken fin blogg! Ja jag e glad att pojkarna är utanför magen nu för det varinte så lätt att bära två rätt stora klumpar:)Men det är nått mysigt över att vara gravid ändå om man nu bara få må bra då:)



Kram Linda

2010-05-05 @ 12:02:03
URL: http://lindahothershoj.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Näää vilket skit. Hoppas det blir bättre snart.

Styrkekram!

2010-05-05 @ 12:31:03
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback