-

Tidernas bästa schampoo

2010-05-09 @ 09:01:28
För lite sen så var mina föräldrar i Stockholm och då kom mamma hem med en lite udda present till mig, en liten plåtburk men en konstig tvål i. Märket kände jag inte eftersom jag fick en present därifrån av Eric och Anna för ett tag sen. Men vad var nu detta?? Den luktade ganska starkt så jag blev misstänksam med en gång. Mamma berättade att det var ett schampoo som man låter löddra i händerna först och sen kan man även dra "tvålen" genom håret. Hon hade förklarat i butiken vad jag har för typ av hår och jag kan bara säga att hon dom måste ha uppfattat mig väldigt korrekt för jag stormtrivs med min lilla plåtburk! Och som pricken över iet så är "tvålen" otroligt dryg och ska tydligen hålla i flera månader och det absolut bästa är att den är gjord av endast naturliga produkter med bla alger. Bättre kan det inte bli!

1. Håret får en fantstisk kvalité.
2. Håret hålls rent hur länge som helst.
3. Det är miljövänligt.
4. Den tar liten plats och är lätt att ta med sig.
5. Håret känns friskare än på länge.




Som ni ser på burken så kommer schampoot från Lush.


Kommentarer
Postat av: Elin - Mamma till Edvin och lillebror i magen ♥

Tack :)



Det schampot blev jag nyfiken på...något som gör håret fint plus är drygt är något som man vill ha :)



Kram

2010-05-09 @ 09:35:52
URL: http://www.edvinsmamma.wordpress.com
Postat av: Johanna

Mmmmmm Luch har superhärliga produkter! Gillar deras skumbad-tvålar.



Kram Kram!

2010-05-09 @ 09:46:50
Postat av: eriika

tack så mycket :)



det är en nära vän och hobbyfotograf till mej som tagit bilderna, hon sa att det va hennes favoritbild oxå :)

2010-05-09 @ 10:33:40
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej !



Vilken härlig blogg du har :-) Lycka till med Bebis & allt



Mvh Emma

....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback