-

Sorterat babykläder.

2010-05-08 @ 16:05:43
Eftersom dagens äventyr med familjen Ruthström blev inställt så deppade jag ihop på fem röda. Vi som skulle åka till Hemsebadet och lite annat, men det är sånt som händer när man har barn som får prickar mm....  Så Johan sa att ja skulle stänga in mig i köket och så skulle han fixa något. Nu är det så att jag vet inte riktigt vad hans mål var det hela om det var för att bara göra mig lite gladare eller om det var för att bevisa att på ett snyggt sätt att vi är redo. Redo att ta emot Mini, för han hämtade mig och höll för ögonen på mig och tog mig till sovrummet, där låg alla kläder vi köpt till Mini snyggt upplagda på sängen och sängen var visst full av små söta plagg som vi samlat på oss. Och jag kan lova att vi behöver inte köpa ens en strumpa till för att h*n ska känna sig klädd. Men det är bra för när Mini kommer är det sommar och då tänker jag inte trängas på stan med alla turister utan vill va i Tofta i stugan och på stranden, om vädret tillåter. Max tyckte att kläderna var fina och försökte ta på sig dom, det gick väl sådär kan man säga...
 Så nu har vi allt utom en sak som Johan vill att vi ska köpa till Mini och det är en filt, någon som vet var man kan köpa någon fin filt?


Vi har köpt några plagg som Max och Mini kan ha samtidigt och va fina tillsammans i. Här är en tröja till Max och en body till Mini.


Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Åh va fint de ska matcha...

Ni anlitar väl mig att ta korten på de små liven sen va ;-) Det blir billigare än Hemlins.



Ja va jättetråkigt att det inte blev nått. Men det var nog lika bra för Ville har sovit massor idag så han verkar inte vara på topp han heller.

Vi tar det en annan gång.



Du, nu får du gärna börja länka till min nya blogg.



Kram på di

2010-05-08 @ 17:27:37
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: Emilia

Riiktigt fina, fick en häärlig sommarkänsla på en gång! :)

2010-05-09 @ 09:48:34
URL: http://mimmilia.blogg.se/
Postat av: Sarah

fina filtar, ja jag syr en hel del och har massa fina tyger på lager. Så vill du ha en filt till mini som ingen annan har så kolla in i min blogg...



Där finns kläder i de olika tygerna jag har, men jag syr även filtar i det. Har inte hunnit blogga om alla filtar jag sytt till vår bebis ännu men hojta om du är sugen.

2010-05-09 @ 16:14:15
URL: http://posedesign.blogspot.com
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback