-

Rund och god.

2010-05-17 @ 20:19:39
Johan gjorde ikväll dagens liknelse, det var mellan mina pannkakor och min mage. Tycker det var en söt liknelse.
Sen fortsätter han att vara sådär toppen som bara han kan va, han nattar Max medan jag vilar med värmedynan som jag lånat av snälla Carola och när Max somnat masserade han mina fötter länge och avslutade med att måla dom i min favoritfärg, rosa. Så nu mår jag faktiskt ganska skapligt måste jag säga, trots att det bara ska till att dom kör reklam på tvn så bryter jag ihop totalt av trötthet.
Förvärkarna har varit förjävliga idag, tom så pass att jag ringde Johan och delade med mig. Det som stör mig mest är att jag har på känn att dom inte gör ett dugg nytta utan dom bara stör mig, men imorgon är det dags för MVC och det ska bli intressant att se vad vi ska prata om denna gång.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Vilken karl han är Johan - det är en RIKTIG man det.

2010-05-17 @ 20:56:07
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: clara *författaren*

hell yeah!

2010-05-17 @ 21:09:15
Postat av: Ester

Så fin gubbe du har! Jag är ju i samma sits som dig, men min gubbe är inte lika bra på att pyssla om, ibland kan man önska att nån ömkar en lite!

2010-05-17 @ 21:13:02
URL: http://trollensmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna - Max mamma

Ville bara säga att du har ett helt underbart namn på din son!!

Också klart lycka till! Och grattis!!

2010-05-17 @ 21:27:58
URL: http://ginnsy.blogspot.com
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback