-

Om jag inte lever imorgon.....

2010-05-02 @ 21:36:54
Så är det nog för att Johan har dödat mig i sömnen, som tur var sover jag ju så illa som ni vet så jag kanske märker innan han slår till. Det råkade nämligen va så att våran toa började spela Allan i eftermiddags, den var knökfull med vatten när man spolade och sen vart det typ inge vatten alls, skumt som fan! Men nu ropade Johan från toan att jag skulle komma, jag sa att jag satt med Max som sov i knät och att det kunde dröja lite innan jag kunde komma dit, men han sa med bestämd ton att jag skulle komma så det var bara att lyda, jag fick lägga Max på soffan och tog mig dit i min snabbaste fart, vilket inte är mycket att skryta om... Han säger till mig att hämta hushållspapper och jag ser att han står med hela toanstolen över duschen! Jag fattar noll och frågar va i hela friden det är frågan om och till svar får jag "DU har ju skitit sönder toajäveln!" jag garva och sa att det var dock inte möjligt på denna planet att mina korvar lyckats med något sådant, men med en viss oro i tanken.... Och sen slänger jag ur mig att "HA, du var ju och sket förut!", men jag hade tydligen fel och jag var visst den skyldiga eftersom jag med en segerdans jublade ut från toan imorse efter mina bravader.
   Nu råkar det va så att min mage inte gillar att vara gravid så den har gått i totaltstrejk och det brukar inte vara någon höjdare att gå på toan numera, men så imorse gjorde jag det och jag var nöjd. Men nu vet jag inte om jag ska känna mig stolt som lyckats klämma ut en sådan korv som satte stopp i hela toan eller om jag ska skämmas så mycket att jag ska förneka det hela och säga att det måste ha varit Max.....
  Mest synd är det om Johan som ligger där inne i skitstanken och försöker sätta tillbaka toan på sin plats, hans tålamod börjar ta slut men säg det ont som inte har något gott med sig... Han kommer nog ta mitt klagande som uppkommer varje gång jag börjar känna att det trycker på lite större allvar, för det är inte alla som skiter stopp i en toa i Sverige varje dag, men JAG GJORDE DET!

Kommentarer
Postat av: Malena

Bra Clara!! Du är så rolig! Jag sitter här o skrattar.

2010-05-02 @ 22:31:05
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

HAHAHAHA jag tror jag DÖÖÖÖR

2010-05-03 @ 10:58:13
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: clara *författaren*

Kul att man kan roa nån.... Inte vart Johan så road iaf, men jag måste säga att jag är nästan lite stolt. Hihi!

2010-05-03 @ 20:51:40
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback