-

Ny adress: BB rum nr 4.

2010-05-25 @ 21:09:44
Jaha nu är jag här igen.... Men har bytt från rum nummer fem till fyra och det är klart det trevligaste rummet än så länge. Tror faktiskt jag ska boka det till den dagen då vi är här på allvar, kanske rent utav ska sätta en lapp på dörren "UPPTAGET, ta ett annat rum vet jag!", kanske funkar, vem vet?
   Men nu har jag fixat iordning rummet, instalerat datorn och fått goda mackor, så nu väntar jag bara på att den stora hemska häxan ska komma och sätta sprutan i baken. Hörde att hon skulle jobba inatt, tur att jag sover bort tiden då hon är här!
   Idag var jag hos min snälla sjukgymnast Lena som satte nålar från topp till tå på mig, bokstavligen. Dessutom hade vi en avslappnings övning där hon verkligen fick mig att slappna av för en stund. Lena kan hon!!
  

   Nu ska jag bara ta det lugnt och glo lite på tv innan det är dags att möta häxan. Får rysningar av bara tanken!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback