-

Nageltrång och skitnatt.

2010-05-12 @ 08:38:45
Igår såg vi något vi bara väntat på, Max hade jordens värsta nageltrång! Jag höll på att svimma när jag såg allt var som pressdes runt nageln, sen insåg vi än en gång vilken lite hårdig vi har som aldrig gnäller när han har ont. För vi hade varit ute på baksidan och tvättat av cyklarna och vagnen, alla behövde verkligen vårstädas, Max sprang omkring med överdragsbyxor som tål vatten och gympaskor, eftersom hans förvirrade föräldrar hade lämnat båda paren gummistövlar på dagis. Men vi tänkte att det är väl inte värre än att han faktiskt bara blir lite blöt om fötterna och vad vi vet är det få barn som dött av det, så han fick leka där med vattnet och när vi var färdiga ville han att vi skulle ta en cykeltur, vi skulle då dra av honom skor och strumpor så skulle jag hämta nya men så långt kom vi aldrig innan vi fick se denna hemska hemska nageltrång, fy farao! Det gör verkligen ont i hjärtat!
   Men det var inte helt oväntat för han har sedan han föddes haft problem med sina naglar på stortårna men nu har jag ringt BVC för att se om dom kan hjälpa oss. Eftersom jag själv har jordens sämsta fötter med nageltrång hit och dit och har fått opererat bort bitar av naglarna så har jag på känn att det är dit Max också kommer....

Natten var mest bara skit och det känns inte lovade för helgen.... Eftersom jag har gått in för att jag ska fixa hela veckan hemma utan sjukhus, så vi får se.

Kommentarer
Postat av: amanda

svar; haha klockren! Får se om jag med små händer får ihop lite cash så att jag kan ta med den i sommar! Tror vi kommer vecka 30 :D

Kramis!

2010-05-12 @ 17:23:03
URL: http://livetruntamanda.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback