-

Men i mitt hjärta lyser solen.

2010-05-08 @ 20:34:48
Vädret må va som det är, men nog skiner solen i mig ikväll. För här låg jag som en padda på rygg hela eftermiddagen med jordens kanske sämsta rygg och Johan och Max pysslade med middagen, sen ropade dom att det var dags att äta och vad hade dom lyckats gjort förrätt, varmrätt OCH efterrätt!! Hur glad blir man inte då?! Jag som trodde att vi bara skulle äta lite kyckling och ris fick en kanonöverraskning kan man säga och gott var det! Sen har Johan och Max lekt i Max rum och jag har legat på Max säng eftersom jag inte orkar sitta upp, men det gick fint ändå, för jag är nöjd sålänge jag kan vara hemma och dela tiden tillsammans med killarna. Så nog lyser solen alltid.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback