-

Jag tror, jag tror på sommaren!

2010-05-02 @ 08:50:33

Även idag åker vi ut till Tofta för att pyssla i stugan. Vädret är på topp och jag likaså. Man känner verkligen hur sommaren lurar bakom kröken nu och för varje sak som bli gjord på gården vid stugan så får man ännu mera sommarkänslor och det gillar vi! För vad händer när sommaren väl är här? Jo då kommer ju Mini! Så kan man vara med och skynda på sommaren lite så känns det som en kanonidé. För just nu är jag så galet sugen på att få hålla våran skrutt i famnen så jag kan inte ens beskriva den längtan. Det var det sista jag och Johan pratade om innan vi somnade igår och vi är på pricken samma nivå nu, något som inte är självklart.
   Maten som mamma och pappa bjöd på igår var smällgod, vi åt så det stod härliga till, inkl. Max.

Men nu hör jag att någon ropar "mamma, mamma, mamma" från sovrummet så nu ska nog även våran dag börja.

Ha en riktigt skön söndag och njut av det underbara vädret!


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback