-

I betraktarens ögon

2010-05-17 @ 08:28:10
Lite kul att tre av dessa som var med om snacket kring stranden har kommenterat på bloggen, läsare jag inte hade en aning om följde min lilla hörna, trevligt trevligt.
Det intressanta är att dom har uppfattat läget olika, det enda som är intressant för mig är om jag uppfattade deras syn helt och hållet galet med tanke på att jag starkt fick känslan av att man var konstig om man valde att tillbringa sommaren på Tofta Strand oavsett var på Tofta man ligger.
Och att säga att jag pekar ut dom som inte tyckte som jag som mobbare känns väldigt olustigt, man kan väl ha olika åsikter utan att någon är en mobbare. Känns lite väl hårt att dra det så långt.

Mitt mål som mamma är att göra det som jag tror är bäst för min familj och jag vill vara en aktiv mamma som gör saker tillsammans med mina barn, därför ser jag inte fram emot avslaget som kommer va efter Mini fötts för då kan jag inte bada tillsammans med Max, men som tur är finns en miljard andra saker vi kan göra tillsammans, till skillnad från nu när våra påhitt är ganska begränsade pga ryggen och jag längtar mig galen efter att kunna leka med Max i timmar. Jag tror att man begränsar sig själv precis så mycket som man vill och därför kommer jag med min överjästa mage strutta omkring på Tofta strand, trots att jag nu har vetskapen om att flera andra i min sits skulle välja att inte gå dit. Men jag dömmer inte dom för det, för hur skulle det se ut om hela ön skulle vara på Tofta strand samtidigt? Alternativ är bra och bör finnas så att fler känner sig bekväma i sina val.

Kommentarer
Postat av: Anonym

äh, va faan lägg ner nu. Antingen tar ni det öga mot öga eller så inser ni bara att ni missuppfattade varandra. Varför göra så stpr grej av det??? Att hålla på att bråka via en blogg, det är bara larvigt

2010-05-18 @ 10:49:12
Postat av: clara *författaren*

För första gången har någon anonym sagt något klokt på min blogg! TACK!!

2010-05-18 @ 12:01:04
Postat av: Anonym

Varsegod :D :D



//Astrid och Nova



ps; Vi har tänkt köpa lite castorböcker till Nova också, de är så himla mysiga tycker jag. Likaså Mulle Meck, de är skitfräcka :D

2010-05-18 @ 12:21:46
Postat av: Anonym

2010-05-18 @ 17:26:00
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback