-

Hur dum får man lov att bli?!

2010-05-28 @ 09:46:27
Nu ger jag nästan upp, hur slö i hjärnan får man lov att bli?!!! Har sprungit (läs= vankat runt) omkring i lägenheten nu på morgonen och letat efter plånboken och nycklarna. Dom borde va på samma plats, jag beskyllde både Johan och Max för att dom gömt mina saker men ändå hade jag på känn att jag var nog den skyldiga till det hela..... Och så var det, för rätt som det var slog det mig att jag hade med mig sakerna till Black Sheep Arms igår, resturangen vi åt på, där jag la mina saker på stolen brevid min och kameran på bordet. När vi gick tog jag kameran i mina händer och glömde resten. Suck........ MEN nu råkar det vara så att när jag nu i panik ringde resturangen så hade ägaren (tack gode gud!) tagit hand om plånboken och nycklarna var tjejen inte säker på, men bara plånboken kommer tillbaka så är jag nöjd! Nycklarna är lättare att fixa nya av, alla förutom cykelnyckeln..... För den har jag nog bara i den som sitter på knippen. Suck igen!! Men vad betyder detta, att alla människor är inte oärliga och det finns faktiskt folk som har hjärtat på rätt ställe!
   Dessutom va maten skitagod även om jag bara orkade en halv portion för make till större firre har jag dock aldrig sett, vi åt båda fish and chips. För er som inte varit där så rekomenderar jag verkligen ett besök där med den irlänska känslan och en avslappnad skön stil.
  



Här ser ni hur sjukt mycket mat vi fick och sista spåret av min älskade plånbok.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag älskar BSA! Man känner sig alltid välkommen och trådgården är jättemysig att sitta i sommartid.

Men tanken är inte att det ska vara en Irändsk pub, Engelsk ska de va!

2010-05-28 @ 10:21:54
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Tove

Älskar Black Sheep!!

Tips: gå dit hungrig nån gång och ät deras efterrätt, friterad Mars-bar - den är så sjukt god att det inte går att beskriva. Du måste testa.



(Thomas och jag åt först burgaren med Guinness till och sen den där marsbaren. Hon tyckte vi var lite häftiga, för ingen annan hade lyckats med det förut. Vet inte om det var en komplimang direkt.. Sen kan jag säga att vi - vankade ;) - därifrån!!



:)

2010-05-28 @ 10:39:08
URL: http://tovisens.blogg.se/
Postat av: Malena

Ja visst är det bra där!

2010-05-28 @ 11:10:44
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Håller med om att det är ett bra stäle. Hoppas plånboken OCH nycklerna kommit åter

2010-05-28 @ 13:26:37
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: Stina

Haha! Vad kul att ni fångat den på bild :-)



Tack för att du bjuder på det!!!



KRAM Stina

2010-05-30 @ 07:29:15
URL: http://fladdor.blogspot.com
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback