-

Hormoner eller bara trött?

2010-05-09 @ 17:41:51
Ja för labil är jag så in i helvete, är det någon som känner att dom är i behov att få skälla ut någon eller bråka och veta att dom vinner så ger er på mig jag faller som en fura....
Kan det vara hormoner i kroppen som spökar eller är jag helt enkelt bara dödstrött och inte tål ett dugg pga det? Tror jag har grinat fem gånger idag, jag grinar för saker som att tvätthögarna som jag lagt på golvet inte blir färre utan trots hundratals maskiner så är golvet ännu fullt med kläder. Jag grinar för att ryggen gör ont. Jag grinar för att jag har tuffa beslut att ta om framtiden om nåt år eller så.
Jag vill sova men kan bara slumra till en liten stund innan jag får för ont i ryggen. Så mitt liv räknas i timmar tills nästa alvedon och bara det är en anledning att grina över...


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Det är säkert en massa hormoner!



Du har en kanonfin blogg!

2010-05-09 @ 17:45:12
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Gumman... jag lider med dej. Det är piss när allt är piss. Men tänk så mkt du har att vara glad för egentligen.

Du är ju min positiva förebild därför är jag övertygad om att snart så är du glada Clara igen. Hoppas det går snabbt.

Kram

2010-05-09 @ 19:10:07
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: Jenny

Åh, min fina vän..

Känner med dig och tänker på dig!

2010-05-09 @ 20:05:28
URL: http://jennyls.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback