-

Gnäll och oro...

2010-05-06 @ 21:19:26

Var berädda för här kommer ännu mera gnäll..... Dagen blev snorjobbig, jag sov en bra stund mitt på dagen på sista ruset av morfinet. Det var skönt, men att känna sig bakis hela dagen är piss. Och ikväll hade vi Johans föräldrar, moster, kusin Erik och mormor Maggan här på fika, det var så trevligt så. Men Max var lite hängig och nu när pyamasen skulle på så tog vi en temp.... 39,8..... HELVETE!! När ska man få chansen att ens bli lite lite aningens pigg??? Johan har asaviktig skola imorgon så han måste vara hemma med mig. Jag känner paniken redan nu över hur fan jag ska orka?!! Dessutom har jag svinjobbiga förvärkar ikväll....


Kommentarer
Postat av: Malena

Det är jobbigt när allt händer på en gång. Jag låg magsjuk förra v med världens skall bank på köpet och med en ebbe som var på god väg att bli frisk från sin magis, jag fixa det.



Oftast klarar man mer än vad man tror men tufft är det.



Kram på er.

2010-05-06 @ 22:31:04
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Nej nej nej inte det också.



Ring om jag kan göra nått.



Kram

2010-05-06 @ 22:56:44
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Catti

Hu, stackars Clara och även Max. Hoppas han är en snäll pojke idag så att du ändå får en lugn dag.

Skickar massa styrkekramar.



Nej 1 kilo mer eller minde gör väl inte så mycket, men ag fasar för var det ska sluta, men men det är den sorgen.

2010-05-07 @ 07:42:10
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback