-

En slagen hjälte.

2010-05-25 @ 09:15:58
Idag har jag Max hemma hos mig, han har 39,3 i temp stackarn. Efter fikat igår kväll hördes en ledsen Max från sitt rum och när vi kom in dit övergick det till att han fick en panikattack och var helt ifrån sig, han grät och kunde knappt andas. Eftersom vi inte visste vad som var fel så gav vi honom en alvdon för att se om det lättade, vilket det gjorde. På natten sen kom han in till oss och låg som en koalaunge på Johan resten av natten. Något som faktiskt var en lättnad för mig, för nu är ryggen totalkass och dessutom är det en trygghet inför framtiden att han även kan sova med Johan och inte bara mig. Men så var det dags för att gå upp och då kollade vi tempen, vilket visade det vi trodde.... Så nu är Max hemma med mig och till lunchen kommer Johan hem och tar över, jag ska till min sjukgymnast för att bli omhändertagen. Sen till natten hoppas jag på att BB har en säng ledig mig, för jag räknar med att jag knappast kommer må bättre av timmen hos sjukgymnasten, talar av tidigare erfarenhet.....
Så där har ni våran otroligt skojiga dag.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Stackars Max, och stackars dig. Snart kommer mini och då hoppas jag att du slipper ha ont!!



Jag sitter här som på nålar och väntar på att F eller någon från lasarettet ska ringa och säga att han lever... Phu vad nervöst. Det har gått fööör lång tid nu :(

2010-05-25 @ 16:35:52
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Malena

Stackars Max stackars Max mamma! Kram på er.

2010-05-25 @ 21:37:51
Postat av: Carisma95

Kunde inte kommentera på inlägget över, så skriver här istället. Tänkte bara säga "good luck" med sprutan, jag är inte på något sätt avundsjuk.. :-O

2010-05-25 @ 22:16:25
URL: http://vastragotaland.blogspot.com
Postat av: Carola

Neej, är de Max tur nu :o( Hoppas han repar sig fort. Kramar

2010-05-26 @ 09:31:10
URL: http://gutecarra.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback