-

Älskade BB

2010-05-26 @ 19:44:09
Nu börjar jag på allvar tro att vissa har blivit portade från att få vara i min närhet på BB, jag ser dom aldrig trots att jag vet att dom jobbar då, vilket är sjukt skönt med tanke på att det finns så himla många andra underbara människor där som tar så väl hand om mig och Mini, det är nästan så jag sitter här och grinar av bara tanken på hur omhändertagen jag känner mig där.
   Något konstigt är att sitta och äta frukost tillsammans med mängder av nyblivna familjer och mitt bland dom sitter jag med min bebis på insidan och är avis som få. Att se alla stolta pappor som håller sina små och mammor med sina ömma bakdelar, där vill jag också va, jag vill också vara öm om baken!
   Men än är vi inte där, trots att vi idag har fått ett datum på när Minis ankomst kommer bli och det känns så spännande. Mer än så vill jag inte säga om när the big bang kommer äga rum.

Nu ligger jag på soffan och har ondare i ryggen än på mycket länge men det är så det blir efter att jag har fått sova gott en hel natt och sen gått på lyckorus av att kunna umgås med familjen på ett mer normalt sätt, men nu är det inte roligt alls. Tur jag har en bra dag i tankarna, för jag har verkligen jordens finaste familj!

Kommentarer
Postat av: Carola

Vad spännande med ett datum :o) Hoppas de är snaart! Kramar

2010-05-26 @ 20:22:26
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: Catti

Vad skönt att se slutet på det onda och början på en helt ny tid.

kram på dig

2010-05-26 @ 20:34:37
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej vännen!

Låg också i rum 4. Jag ÄLSKADE rum 4. Så härlig atmosfär, och lite avskilt.



Det var ju så längesen vi pratade så jag vet inte ens om du ska snittas eller startas.. huh, så får det bara inte vara!

2010-05-26 @ 21:40:51
URL: http://jennyls.blogg.se/
Postat av: Sarah

Vad spännande :)



Blir det snitt eller igångsättning?

2010-05-26 @ 22:42:06
URL: http://gundel.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback