-

Vi har fredag idag.

2010-03-25 @ 07:47:54
Vågar knappt säga det högt men vi tror att det börjar vända för Max del. Han vill nu äta och är uppe längre stunder men man ser hur matt han är av att bara stå på benen och det förstår jag eftersom att det lilla han petar i sig kommer upp efter en liten stund oavsett vad det är...

Idag är det första dagen på veckan som Johan var tvungen att gå till skolan så jag har våndats över att ta alla spyor själv, för mig stavas det ångest. Men nu kommer det inte så mycket och nästan bara slem och dessutom har jag inget val..... Men Johan slutar klockan fyra och då ska vi ha fredagsmys även om det bara är torsdag, något vi behöver efter denna skitvecka, så nu sitter jag och klurar på mat. Funderar på potatisgratäng och nå kött. Kan inte minnas när vi åt det senast.


Kommentarer
Postat av: Johanna M

Hu sktuttunge!

Vi har oxå en sån här hemma. Vad sjutton var det på bibblan i fredags??

Charlie började kräkas i fredagskväll och var magsjuk tills i tisdags. Igår fick han grym hosta och nu är han förkyld som tusan. Barnmottagningen ska ringa om en liten stund.

Skruttungar!

Hoppas dom piggnar till fort.

Kramar Johanna

2010-03-25 @ 09:05:09
Postat av: clara *författaren*

Hej Johanna!

Vet du vad.... Ni har säkert också RSviruset....

Kräks han slem? Va jobbigt att Charlie har varit dålig så länge nu.

Ha det så gott ändå!

2010-03-25 @ 09:15:36
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback