-

Var det bara jag som missade Björn??

2010-03-14 @ 09:41:19

Jisses, som att jag inte var tokig Salem Al Fakir redan innan? Och när jag nu upptäcker vem den där konstiga killen var som han bytte pianot med mitt i låten så blev den bara ännu strået bättre. Det var ju självaste Björn Gustafsson! Hahahaha! På youtube ligger ännu bara hans bidrag från första deltävlingen men på svt.se kan man se dom senaste bidragen, lovely!

http://svt.se/2.129088/kolumn_alla_bidrag_klippsymfoni?lid=puff_1917816&lpos=lasMer

   Nu ska vi ut och njuta av solen och komma på dagens happening. Igår var vi på fornsalen och frös ömsom att vi lärde oss saker om ditten och datten. Men mest frös vi... Så idag ska vi klä på oss väl för att frysa är ingen hit speciellt inte när man är inomhus och tror att när man betalt 80 riksdaler i entré så ska det ingå värme, men tydligen inte...... Dålig stil fornsalen!!


Kommentarer
Postat av: malena

huh för att frysa men måste det inte vara kallt pga aala gamla grejer skall bevaras

2010-03-14 @ 11:04:46
Postat av: nina

Nej det var inte bara du, jag missade oxå Björn. Men nu har jag kollat. Tack Clara!

Inte kul att frysa. Jag vet ju liksom lite hur det känns att vara för klent klädd.

Ses tis! Kram

2010-03-14 @ 16:43:39
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback