-

Att veta vad man väntar i magen.

2010-03-26 @ 10:04:23
Måste medge att det känns konstigt att veta vad som väntar oss, men eftersom jag fick läkaren att säga vad det är för kön så får jag nu ta konsekvensen. Vi har sagt att vi inte tänker säga till andra vad det är vi vet, för poängen är att vi väntar BARN inte pojke eller flicka. Så jag hoppas för allt i världen att jag inte försäger mig!

För övrigt så mår jag bra idag, iaf sålänge jag inte sätter mig på huk, då får jag en enorm huvudvärk direkt.... Men medan Johan är i skolan så har han förbjudit mig att lämna lägenheten för att han är rädd för att jag ska svimma på något dumt ställe. Så då stannar man så snällt inne, skulle få panik om jag kände att det är pågång igen och så är man ensam med Max. Hemska tanke.

Kommentarer
Postat av: Carola

Hu vad läskigt och jobbigt att oroa sig och inte veta när eller om de händer igen! Jag hade liknanade problem i början av graviditeten med Leia. Hade alltid vatten och en ask läkerol i väskan när jag lämnade hemmet :D

Vad skoj att ni fått veta könet :o) Kram på dig

2010-03-26 @ 12:34:51
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback