-

Trött

2010-03-24 @ 17:56:07
Nu är jag trött på att va mamma till en kräkandes liten person som inte har en aning om var han ska lägga sina högar. Jag längtar ut! Att bara komma ut på en promenad vore rena drömmen.
Jag är trött på att tvätta hela tiden för att allt är fullt med kräks. Jag är trött på att dagarna sniglar sig fram och att man måste hela tiden hålla ögonen på kräkungen så att man möjligen kan fånga lite i farten.
Jag ser verkligen inte fram emot imorgon när Johan har skola mellan 8-4..... Det kommer bli en lång dag om inte lilleman slutar kräkas slemhögar snart.

Kommentarer
Postat av: Catti

Lider med dig.

Hoppas han friskar till sig till imorgon.

kramkram

2010-03-24 @ 19:41:59
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

nej, skit också vad trist. Åkte ni också på dumma Rs-viruset! Läkaren på barn sa att de kommer in 10 barn om dagen med RS! Snacka om en virustopp!? Visst var Oscar fin i bodyn, den är ju ljuvlig! Thx! Krya på er kramar till er, vet hur det är med denna slemhosta & det värsta är ju att de inte blir immuna utan kan få det igen... Fy, RS är skit!

2010-03-24 @ 20:31:07
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback