-

Sovmaraton

2010-03-24 @ 09:45:16

Ännu ett sovmaraton har genomförts av Max, han somna vid sju igår och vid halv nio väckte jag både honom och Johan. Han fick välling och sen ville han faktiskt ha lite fil tillsammans med oss, vi kände hur segern närmade sig så kom bakslaget och ALLT kom upp igen..... När ska detta vända??
   Jag har fått avboka veckans vattengympa vilket givetvis känns dötrist, men jag skulle inte för mitt liv våga mig det och kanske kanske smitta någon tjockis som snart ska föda snart, det vore verkligen hemskt! Så det får bli att stanna hemma med familjen, vilket inte alls är så dumt det heller.
  
Så håll tummarna med oss att Max snart ska bli bättre, han behöver det.


Kommentarer
Postat av: Nina

Tummarna blir blåa här snart

2010-03-24 @ 12:11:48
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback