-

Snyggt till små kottar.

2010-03-10 @ 18:39:48

Detta är vad som kallas kärlek vid första ögonblicken. Satt och drömde på polarn och pyrets hemsida och hittade denna ursöta dress. Tur i oturen kommer inte Mini kunna ha den som liten kotte eftersom det är bikiniväder när Mini kommer behaga titta ut, annars hade jag våndats över priset som ligger på 595 kr. Men det jag lärt mig av polarns kläder så är det att dom är värda sina ören. Dessutom är färgen toppen när man inte vet vad som väntar i magen och helst bara köper könsneutrala kläder och då passar det finfint med en riktig färgklick bland alla vita plagg.

Kommentarer
Postat av: nina

Klokt tänk min fina Clara

2010-03-10 @ 20:42:18
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Carola

Hade jag sett den för 2 mån sen hade den suttit på Lova nu :D

2010-03-11 @ 12:13:51
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback