-

Måste bara skriva av mig.

2010-03-09 @ 20:10:39
Om hur mycket jag älskar min son! Vi har haft en toppendag ihop och jag tackar gudarna för att han är just precis den han är och ingen annan unge. Han har humor och jag hjuter av hans närvaro. Även om jag kan bli mer än lovligt galen på honom ibland, men så när man sitter efter maten och familjen delar på en grapefrukt och jag frågar honom om han vill ha mera och han nickar till svar så säger jag dom klassiska orden "vad säger man" och han säger med ett stort leende "Ja tack!". Som sagt vad säger man, man säger att man är lyckligt lottad!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Bästa Max!

2010-03-09 @ 20:22:01
Postat av: Maria

Vilket härligt inlägg! Visst är man lyckligt lottad när man är mamma. :)

2010-03-09 @ 20:31:43
URL: http://www.glawe.se/blogg
Postat av: Sandra

Ja, visst älskar man dom små liven för den dom är även om man ibland kan bli tokig på dom!:-)

2010-03-10 @ 08:05:52
URL: http://photoshopbilder.blogspot.com/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback