-

Hela familjen i RSvirus....

2010-03-23 @ 13:46:42

Jaha, då har vi det också.... Inte helt oväntat med segt. Så nu ska vi ställa klockorna så att lilleman inte sover för länge så att han får i sig sin saft. Något som jag för övrigt fick höra igår "saft är för sjuka barn och vatten för friska!". Så utan dåligt samvete trycker vi nu i ungen saft i stora lass.
Eftersom RSviruset endast är farligt för pluttebebisar och för riktigt gamla personer (och dit räknar jag mig inte ännu) eftersom man får så mycket segt slem som kan vara jobbigt att göra sig med, nog för att en annan kan tycka att det är jobbigt som det är.
Men så kom vi på en sak som vi inte vet svaret på för att som alltid så kommer man på frågorna EFTER att man varit inne hos doktorn. Vi funderar på om bebisen i magen märker av viruset eller om h*n inte märker det minsta?

Så nu vet ni vart vi kommer va resten av veckan, framför filmer och annat mys.

Max Poppins i söndags mellan febertopparna. Alla blir väl lite gladare av gummistövlar och ett fint paraply.

Bara så ni vet så hade jag dessa stövlar när jag var liten skrutt.


Kommentarer
Postat av: nina

Fy bubblan. Hostar han fortfarande tills han soyr alltså? Å har feber så han inte har ngn matlust. Undrar om ni fick det av Oscar? Kan det komma så långt efter? Isåfall kanske vi med får det... shit.



Krya på er å pussa sötnosen på den fina bilden med paraplyet

2010-03-23 @ 15:11:31
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: clara *författaren*

ja du Nina, säg det... Kanske...

2010-03-23 @ 16:28:31
Postat av: Catti

Usch vad jobbigt. Det verkar gå RSvirus på många dagis enligt kollegor.

Hoppas ni alla snaart mår bättre.

kramrkam

2010-03-23 @ 19:02:53
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback