-

Godistips och vårkänslor.

2010-03-12 @ 08:44:17
Igår handlade vi på Willys efter att ha inköpt järntabletter till mig på apoteket, så nu hoppas vi på att jag inte kommer behöva sova lika mycket som jag gör nu vilket innebär ca 11 timmar per natt och det är såååå tråkigt.
I vilket fall som så gick vi in på Willys och så kom vi slutligen till lösviktsgodiset. Med tanke på priset (4,9 hg) var jag bara tvungen att slå till så att vi har till på lördag och det bästa av allt var att dom hade kanske jordens trevligaste ask som man kunde välja att lägga godiset i och genast blev hela världen en smula bättre bland all ryggvärk. Dessutom passade jag på att köpa en påsklilja som nu pryder vårat köksfönster och som redan börjat slå ut med sina fina blommor.






Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback