-

Fredagsmys från början till slut.

2010-03-19 @ 09:25:43
Efter att ha haft Max snurrandes på tvären mellan oss i sängen halva natten så var det tillslut morgon och vi skulle gå upp, men då blev det 2010 års största kramkalas i sängen. Max är super på att kramas och dom gör att man fort glömmer den jobbiga natten och man blir åter igen lika kär i ungen. Det blev en lugn och behaglig frukost och sen gick Max och jag och la oss igen i Max säng med några av hans favoritböcker, mysfaktorn steg ännu en bit. Därefter tog jag en välbehövlig dusch så nu luktar man gott igen, sånt som kan öka mysfaktorn i längden, hohoho. Och nu laddar vi inför musikstunden på bibblan medan Johan är i skolan. Där har vi inte varit sen innan jul så det ska bli väldans trevligt. Johan slutar redan 12 så vad eftermiddagen kommer bjuda på återstår ännu att se, men målet är att dagen ska gå i tecknet FREDAGSMYS.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback